poniedziałek, 17 maja 2010

Biały apel

Dziś w szkole był "Biały apel". Drugoklasiści w odświętnych, komunijnych strojach dzielili się radością z wczorajszego wydarzenia ze szkoła podstawową. Fajnie było popatrzeć jak inni uczniowie włączają się w śpiew i tańce. Po raz pierwszy zdarzyło się, że na tę okazję wychowawca, Basia Janus, upiekła dla swojej klasy tort. Na torcie był napis „Stwórz we mnie Boże serce czyste”. Zrobiło to na mnie wielkie wrażenie. Dziękuję Ci Basiu. Racje mają mamy, że dzieciaki mają bardzo dobrą Panią (i nie chodzi tylko o tort). A swoją drogą, ciasto było przepyszne.
I jeszcze jedno. W szkole byli rodzice Emilki, którą w czwartek ochrzcił ks. Fabian z młodszymi dziećmi, Justyną i Szymkiem. Ile radości, szczęścia, wdzięczności. Dziękuję księże za odwagę i ludzki, zwykły odruch.

1 komentarz:

  1. "Kto uszanuje jedno z tych najmniejszych.... Mnie uszanuje".
    Ja tez ci dziękuję, Fabianie, proboszczu.
    Jeśli bedzie trzeba, staniemy, aby zaświadczyć przed całym kościołem i światem, że w twojej parafii "Przemienienia Pańskiego" dokonała się wielka rzecz, chwała Boża, która jaśnieje aż dotąd :-)

    OdpowiedzUsuń