czwartek, 10 czerwca 2010

Po konferencji

Byłam dzisiaj na konferencji "Przyszłość mazowieckich organizacji pozarządowych na wsi".
Wyruszylismy całą grupą spod urzędu gminy; panie z KGW z Równego z Hanią Wronką, Robert Przesmycki, Ania Gołoś - kierownik biblioteki, Ela Orzechowska- kierownik GOPS, Marysia Ołdak - sekretarz gminy i wójt. Wiózł nas Piotr Orzechowski - przewodniczacy rady gminy. Wszyscy brali, biorą udział w programie PPWOW.

Zostaliśmy zaproszeni przez panią Basię Pędzich, rejonowego koordynatora programu. Potwierdzenia naszego udziału wysyłała organizatorom pani sekretarz, jako koordynator gminny. Organizowała wspólny wyjazd reprezentacji gminnej.
Na miejscu okazało się, że są jeszcze inni przedstawiciele naszej gminy, ze Stowarzyszenia Przyjaciół Strachówki - pan Jacek Knap i Sylwester Ołdak. Przyjechali oddzielnie. Przez cały dzień nie zamienili z nami ani słowa, nawet grzecznościowego "dzień dobry".

To bardzo smutne. Były reprezentowane jakieś dwie Strachówki, na podsumowaniu kończącego się programu integracji społecznej!

Mam trochę pretensji do siebie, że nie umiałam wznieść się ponad tę sytuację i nie ukłoniłam się im pierwsza, w końcu pan Jacek jest też członkiem zarządu Stowarzyszenia Rzeczpospolita Norwidowska. Czyżby o tym zapomniał?

Z "Atlasu mazowieckich organizacji pozarządowych", wydanym na dzisiejszą okoliczność, dowiedziałam się, że Stowarzyszenie Przyjaciół Strachówki uzyskało dofinansowanie z urzędu marszałkowskiego na dwa projekty. Serdecznie, szczerze gratuluję. A liderów stowarzyszenia zapraszam do współpracy.

Konferencja była całkiem ciekawa. Najbardziej podobał mi się występ przedszkolaków z ośrodków przedszkolych. Świetnie zaprezentowało sie KGW z Równego. Jestem pod wrażeniem i z podziwem patrzę na współpracę KGW i OSP w Równym. Jest pani prawdziwym liderem pani Haniu!

1 komentarz:

  1. Podziały to przekleństwo. Rób swoje (z innymi). Dobrze, że byliście tam razem. W Długimsiodle ;-)

    Dzień dobry!

    OdpowiedzUsuń